بخش هاي مختلف در سايت ايزي تولز
وكيل ديه و وكيل تصادفات
استاندارد IK
راه هاي مراقبت از پوست صورت
همه چيز درباره داروي لاغري | چه دارويي مصرف كنيم؟
انجام پروپوزال براي همه رشته هاي آكادميك با قيمت ارزان
سه شنبه ۲۵ شهریور ۰۴

وبسايت B2B خريد و فروش عمده علي بابا

گرچه روند استفاده از سايت هاي Business to Business چيز جديدي نيست اما با پيشرفت فناوري در واقع نحوه عملكرد آنها را تغيير داده است. ويژگي هاي تجاري و تجاري ديجيتالي اضافي ، مكاني براي دستيابي به ارتباط با خريداران يا فروشندگان هدفمند ، جاي خود را از روش هاي سنتي دسترسي مستقيم گرفته است. در اينجا برخي از بهترين و سريعترين پلتفرم هاي جهاني B2B جهاني هستند كه به هزاران مشاغل و شركت هاي كوچك در جهان كمك مي كنند تا رشد كنند و به بتوانند مشتريان جديدي كسب كنند. مشتريان محلي و بين المللي از سراسر جهان!

پيشرفت فناوري ديجيتال افق بخش تجاري و مالي را در سراسر جهان تغيير داده است. مصرف كننده ديگر با روش هاي سنتي خريد نمي كند و شركت ها ديگر از همان راه هاي سابق مشتري پيدا نمي كنند. در اين دنياي جديد روز به روز رقابت بيشتر شده و عرضه و تقاضاي بيشتري نيز خلق مي كند. نياز بازار هاي جديد باعث ايجاد فناوري هاي جديد و تجارت آنلاين شده است. هرجا مشتري وجود داشته باشد كه بخواهد بخرد ، شركتي نيز وجود خواهد داشت كه پيشنهاد فروش دهد. اما در مورد صنعت Business to Business نوع ديگري از روابط وجود دارد كه بين مشتري و مصرف كننده نهايي وجود ندارد بلكه بين دو نهاد تجاري است.

 

وبسايت B2B خريد و فروش عمده علي بابا

 

گروه تجاري علي بابا Alibaba Group يك كنسرسيوم خصوصي چيني مستقر در Hangzhou است كه به تجارت الكترونيكي در اينترنت اعم از پورتال هاي تجاري به تجارت و عمده فروشي ، خرده فروشي و فروش مصرف كننده اختصاص دارد. اين سرويس همچنين خدمات پرداخت آنلاين ، موتور جستجوي مقايسه قيمت و سرويس هاي ذخيره داده ابري را ارائه مي دهد. در سال 2012 ، دو پرتال Alibaba با هم به فروش 1.1 تريليون يوان (170 000 ميليون دلار) رسيدند ، كه اين بيشتر از رقباي خود eBay و Amazon.com است.

 

اين شركت عمدتا در جمهوري خلق چين فعاليت مي كند ، و در مارس 2013 مجله اكونوميست تخمين زد كه اين كنسرسيوم بين 55 تا 120 ميليارد دلار ارزش دارد. در طي سال 2013 ، تقريباً 7.5 ميليارد دلار درآمد كسب كرده و تقريباً 22،000 كارمند در مارس 2014 داشت.

0l32_z3.jpg

 

Alibaba در حال حاضر در بورس اوراق بهادار هنگ كنگ ثبت شده است ، به راحتي يكي از قديمي ترين و بزرگترين پلت فرم آنلاين B2B در جهان است كه به بيش از 35 ميليون كاربر و خريداران و فروشندگان عمده در سراسر جهان خدمت مي كند. اين شركت با توجه به خلاصه شركت هاي موجود در وب سايت خود ، داراي ده شركت مرتبط است كه عبارتند از Alibaba International ، Alibaba چين ، Taobao ، Tmall ، Juhuasuan ، AliExpress ، Alimama ، Aliyun ، Alipay ، China Smart Logistics.

 

علي بابا در همه انواع چيز سهيم است ، اما اين شركت عمدتا از طريق سه سايت فعاليت مي كند: Taobao ، بزرگترين سايت خريد چين؛ Tmall: شبيه Taobao است ، اما محصولات ارائه شده از بالاترين كيفيت برخوردار هستند. و Alibaba.com ، كه صادركنندگان چيني را با شركتهايي در ساير نقاط جهان ارتباط مي دهد.

 

استفاده از ابزار هاي خريد و فروش عمده در ايران

 

با بالا رفتن فرهنگ استفاده از اينترنت و ابزار هاي خريد و فروش عمده آنلاين در ايران و گسترش استفاده از تلفن هاي هوشمند،  بخش كشاورزي و توليدكنندگان اين حوزه نيز به استفاده از اينترنت براي رفع نياز هاي خود روي آورده اند تا با استفاده از ابزارهاي هوشمند با خريداران و صادركنندگان اين حوزه ارتباط برقرار كنند و بتوانند محصولات خود را با قيمت مناسب و به صورت عمده به فروش برسانند.

بازار خريد و فروش عمده برنج  و ديگر محصولات كشاورزي در ايران نيز با هدف دسترسي مستقيم به توليد كنندگان محصولات كشاورزي و معرفي بهترين توليدكنندگان محصولات ايراني شروع به كار كرده است. خريداران و صادركنندگان محترم محصولات كشاورزي با استفاده از خدمات اين بازار بزرگ مي توانند با بهترين توليد كنندگان محصولات كشاورزي ايران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار كنند.

 

 

درBounee Rate نرخ پرش در گوگل آناليتيكس چيست؟

درBounee Rate نرخ پرش در گوگل آناليتيكس چيست؟

  • درBounee Rate نرخ پرش در گوگل آناليتيكس چيست؟

    آيا تاكنون عبارت “نرخ پرش” را شنيده ايد؟ اين اصطلاح براي افرادي كه در زمينه سئو سايت فعاليت دارند مفهومي كاملاً آشنا است، اما به نظر شما اهميت آن در چيست و اصلاً چرا بايد آن را به عنوان فاكتوري مهم در بهينه سازي سايت مد نظر قرار داد؟

    نرخ پرش (Bounce Rate) معياري براي اندازه گيري درصد افرادي است كه وارد سايت مي شوند بدون اينكه در صفحه مورد نظر كار خاصي انجام دهند. براي مثال آنها بر روي يك آيتم، لينك “بيشتر بخوانيد” و يا هر لينك داخلي ديگر در صفحه كليك نمي كنند و اين بدان معناست كه سرور گوگل آناليتيكس از طرف بازديدكننده هيچ واكنشي دريافت نمي كند. هنگامي كه كاربر نتواند هيچ تعاملي با صفحه فرود برقرار نمايد مسلماً آن را ترك كرده و بازديد خود را تنها با يك صفحه خاتمه مي دهد. شما مي توانيد از نرخ پرش به عنوان معياري كه كيفيت سايت و يا كيفيت مخاطب را نشان مي دهد استفاده كنيد. منظور از كيفيت مخاطب اين است كه آيا مخاطب با اهداف سايت شما همسو است يا خير!

    چگونه گوگل آناليتيكس نرخ پرش را اندازه گيري مي كند؟

    بر اساس گفته گوگل، بانس ريت به شيوه زير محاسبه مي شود:

    “نرخ پرش به بازديدهاي تك صفحه اي گفته مي شود كه بر تمام بازديدها يا درصدي از آن ها كه كاربر تنها وارد يك صفحه شده و صرفاً يك درخواست مجزا به سرور آناليتيكس مي فرستد، تقسيم مي گردد. “

    به عبارت ديگر، بانس ريت بازديدهايي كه كاربر در آن ها تنها يك صفحه را باز كرده جمع مي بندد و تعداد آن ها را به كل بازديدها تقسيم مي كند. بالا بودن نرخ پرش سه چيز را نشان مي دهد:

    • كيفيت صفحه پايين است و در آن چيزي براي دعوت كاربر به برقراري تعامل وجود ندارد.
    • هدف مخاطب با هدف صفحه شما يكي نيست، به همين دليل نمي تواند با آن صفحه تعامل برقرار كند.
    • بازديدكنندگان اطلاعاتي كه به دنبال آن هستند را پيدا كرده اند.

    رابطه نرخ پرش با سئو

    مباحث بسياري در مورد اينكه Bounce Rate يكي از فاكتورهاي رتبه بندي در سئو و افزايش رتبه گوگل است مطرح مي شود اما به سختي مي توان تصور كرد كه گوگل داده هاي گوگل آناليتيكس را به عنوان يك فاكتور رتبه بندي در نظر مي گيرد زيرا اگر گوگل آناليتيكس به خوبي عمل نكند، داده ها معتبر نخواهند بود. علاوه بر آن، شما به راحتي مي توانيد نرخ پرش را دستكاري كنيد.

    خوشبختانه، برخي از گوگلرها نيز با اين نظر موافق هستند كه گوگل از داده هاي گوگل آناليتيكس در الگوريتم جستجوي خود استفاده نمي كند. اما شما بايد مطمئن شويد هنگامي كه افراد از طريق يك موتور جستجو وارد سايت مي شوند، ديگر به ليست نتايج جستجو باز نمي گردند زيرا اين نوع پرش احتمالاً يك فاكتور رتبه بندي در نظر گرفته خواهد شد. اين پرش ممكن است به روشي متفاوت از نرخ پرشي كه در گوگل آناليتيكس مشاهده مي كنيم اندازه گيري شود.

    از نقطه نظر سئو، شما بايد هر آنچه كه مربوط به سايت است را بهينه سازي كنيد. بنابراين، نگاه دقيق به بانس ريت به شما كمك مي كند، وبسايت خود را بهينه سازي كنيد كه اين امر همان سئو را در بر مي گيرد.

    نرخ پرش يا Bounce Rate در گوگل آناليتيكس چيست؟

    بانس ريت چگونه تفسير مي شود؟

    بالا بودن نرخ پرش و اينكه آيا اين خوب است يا بد به هدف صفحه مورد نظر بستگي دارد. اگر هدف صفحه آگاهي دادن و انتشار خبر است، نرخ بالاي پرش در هر ثانيه بد به نظر نمي رسد. البته واضح است كه شما دوست داريد افراد مقالات بيشتري در سايتتان بخوانند، در خبرنامه سايت عضو شوند و … اما هنگامي كه آن ها تنها يك صفحه را باز مي كنند، يك پست مي خوانند يا يك آدرس پيدا مي كنند، كاملاً طبيعي است كه بعد از خواندن صفحه، آن را ببندند. در اين حالت، هيچ واكنش يا پيغامي به سرور گوگل آناليتيكس ارسال نمي شود، در نتيجه يك پرش اتفاق افتاده است.

    اگر مدير وبلاگ هستيد، هوشمندانه ترين كاري كه مي توانيد انجام دهيد ايجاد بخشي است كه تنها “بازديدكنندگان جديد” را در برگيرد. اگر Bounce Rate در بين بازديدكندگان جديد بالا باشد، در مورد اينكه چگونه مي توان تعامل آن ها با سايت را بهبود بخشيد فكر كنيد زيرا هدف شما برقراري تعامل بين بازديدكنندگان جديد و سايت است.

    اگر هدف صفحه ايجاد تعامل با سايت باشد، در اين حالت بالا بودن بانس ريت اصلاً خوب نيست. فرض كنيد صفحه اي داريد كه تنها هدف آن عضويت بازديدكنندگان جديد در خبرنامه است. اگر اين صفحه نرخ پرش بالايي داشته باشد، شما بايد آن را بهينه سازي كنيد. براي مثال با افزودن يك فراخوان يا يك گزينه نظير “در خبرنامه ما عضو شويد” مي توانيد نرخ پرش را كاهش دهيد. اما دلايل ديگري نيز براي بالا بودن نرخ پرش در صفحه اشتراك خبرنامه وجود دارد. در صورتي كه بازديدكنندگان را با وعده هاي دروغين فريب داده باشيد، از اينكه كاربران نتوانند با صفحه شما تعامل برقرار كنند تعجب نكنيد. مسلماً آن ها هنگامي كه وارد صفحه اشتراك شده اند، چيز ديگري انتظار داشته اند. از طرفي اگر از همان ابتدا در مورد اينكه بازديدكنندگان از صفحه اشتراك چه چيزي انتظار دارند شفاف سازي كنيد، Bounce Rate پايين نكات بسياري در مورد كيفيت بازديدكنندگان به شما نشان خواهد داد، براي مثال شما متوجه مي شويد آن ها براي به اشتراك درآمدن در خبرنامه ترغيب شده اند.

    نرخ پرش و تبديل

    اگر از نقطه نظر تبديل به نرخ پرش نگاه كنيد، اين فاكتور را مي توانيد به عنوان معياري براي سنجش موفقيت در نظر بگيريد. براي مثال، فرض كنيد طراحي صفحه خود را به اميد اينكه بهتر خواهد شد تغيير داده ايد، سپس تمام حواس خود را بر روي بانس ريت متمركز كنيد. اگر نرخ پرش افزايش پيدا كرد مطمئن باشيد، تغيير در طراحي يك تغيير نادرست بوده و نرخ تبديل پايين مي باشد.

    شما بايد نرخ پرش صفحات عمومي سايت را نيز بررسي كنيد. كدام صفحات نرخ پرش بالا و كدام يك نرخ پرش پايين دارند؟ تمام آن ها را با هم مقايسه كنيد و از صفحاتي كه نرخ پرش آن ها پايين است ياد بگيريد.

    يكي ديگر از ديدگاه هايي كه در مورد نرخ پرش مي توان عنوان كرد، توجه به آن از نقطه نظر منابع ترافيك است. كدام منابع ترافيك به نرخ پرش بالا يا پايين منجر مي شوند؟ براي مثال، خبرنامه يا يك سايت مرجع كه ترافيك بالا ارسال مي كند؟ آيا متوجه مي شويد چه چيزي منجر به اين Bounce Rate شده است؟ و اگر يك كمپين گوگل ادوردز راه انداخته ايد، آيا بايد به نرخ پرش اين منبع ترافيك چشم بدوزيد؟

    مشتريان بسياري وجود دارند كه بانس ريت سايت آن ها به طور غير طبيعي پايين است. در اين مورد، تمام زنگ خطرها بايد خاموش شوند، به خصوص اگر انتظار افزايش نرخ پرش را نداشته ايد زيرا احتمالاً اين بدين معناست كه گوگل آناليتيكس به درستي عمل نكرده است. عوامل بسياري بربانس ريت تاثيرگذار هستند زيرا آن ها يك واكنش به سرور گوگل آناليتيكس مي فرستند و اين سرور آن را اشتباهاً به عنوان تعامل شناسايي مي كند. معمولاً يك نرخ پرش پايين و غيرطبيعي به واسطه عملي كه سرور گوگل آناليتيكس را برانگيخته مي كند ايجاد مي شود. در مورد پاپ آپ ها، نمايش خودكار ويدئوها و يا رويدادي كه بعد از يك ثانيه آن را اجرا كرده ايد فكر كنيد. البته اگر رويدادي رخ داده كه پيمايشگر، صفحه را دنبال مي كند، در اين حالت پايين بودن نرخ پرش بسيار خوب است. اين نشان مي دهد كه مردم صفحه را به سمت پايين پيمايش مي كنند و محتوا را تا آخر مي خوانند.

    چگونه مي توان بانس ريت را كاهش داد؟

    تنها راه كاهش نرخ پرش، ايجاد تعامل با صفحه سايت است. به طور كلي نرخ پرش را مي توان از دو ديدگاه ترافيك و صفحه بررسي كرد. اگر منابع مشخص ترافيك، نرخ پرش بالايي داشته باشند، شما بايد به انتظارات بازديدكنندگاني كه از آن منابع به سايت شما مي آيند توجه كنيد. فرض كنيد در سايتي ديگر تبليغات راه اندازي كرده ايد و افراد بسياري از طريق پرش تبليغات وارد سايت شما شده اند اما شما انتظارات آن ها را برآورده نكرده و به نيازهاي آن ها پاسخ نداده ايد. پس تبليغات را بازبيني كنيد و ببينيد آيا با صفحه اي كه نمايش مي دهيد همخواني دارند يا خير؟ اگر ندارد، مطمئن شويد كه صفحه دنباله رو تبليغات است يا برعكس!

    اگر صفحه سايت پاسخگوي نيازها و انتظارات بازديدكنندگان است اما هنوز Bounce Rate بالايي دارد، شما تنها بايد صفحه را بررسي كنيد. كاربرد صفحه چيست؟ آيا در بالاي صفحه فراخوان وجود دارد؟ آيا در آن صفحه لينك هاي داخلي كه به صفحات يا پست هاي مرتبط ارجاع داده مي شوند وجود دارد؟ آيا منويي كه بتوان به راحتي از آن استفاده كرد در اختيار داريد؟ آيا صفحه مورد نظر افراد را براي بازديدهاي بعدي به سايت دعوت مي كند؟ اين ها تمام مواردي هستند كه هنگام بهبنه سازي صفحه خود به آن ها نياز داريد.

    Bounce Rate مناسب

    با توجه به ماهيت سايت و همچنين حوزه فعاليت آن مي توان، ميانگيني براي سنجش بالا و پايين بودن اين عدد مشخص نمود كه در تضوير زير براي حوزه هاي مختلف توسط كارشناسان اندازه گيري و مطرح شده است.

    نرخ پرش يا Bounce Rate در گوگل آناليتيكس چيست؟

    نرخ خروج چيست؟

    اصولاً نرخ پرش با نرخ خروج اشتباه گرفته مي شود. از نظر ادبي، نرخ خروج به درصد بازديدهاي صفحه كه آخرين بازديد بوده اند اشاره دارد. در واقع نرخ خروج، تصميم گيري كاربر براي خاتمه بازديد از صفحه وبسايت را در بر مي گيرد. صفحه پشتيباني گوگل مثال هايي واضح از نرخ خروج و نرخ پرش ارائه مي دهد كه تفاوت بين اين دو به خوبي آشكار است. به مثال هاي زير دقت كنيد:

    Monday: Page B > Page A > Page C > Exit
    Tuesday: Page B > Exit
    Wednesday: Page A > Page C > Page B > Exit
    Thursday: Page C > Exit
    Friday: Page B > Page C > Page A > Exit

    محاسبه درصد بانس ريت و نرخ خروج به شرح زير مي باشد:

    نرخ خروج

    صفحه A: سي و سه درصد (3 بازديد و 1 خروج )

    صفحه B: پنجاه درصد ( 4 بازديد و 2 خروج )

    صفحه C: پنجاه درصد ( 4 بازديد و 2 خروج )

    نرخ پرش

    صفحه A:  صفر درصد (يك بازديد از صفحه A شروع شد اما يك بازديد مجزا نبود، در نتيجه نرخ پرش ندارد)

    صفحه B:  سي و سه درصد (نرخ پرش از نرخ خروج كمتر است زيرا 3 بازديد با صفحه B شروع شد اما يك بازديد به پرش منجر گرديد)

    صفحه C: صد درصد (يك بازديد با صفحه C شروع و به پرش منجر شد)

    خلاصه

    نرخ پرش معياري است كه شما مي توانيد براي آناليز تلاش هاي بازاريابي خود از آن بهره ببريد. شما مي توانيد از آن استفاده كنيد تا ببينيد آيا صفحه شما پاسخگوي نياز بازديدگنندگان است يا خير. همانطور كه مشاهده نموديد، پرش بازديدكنندگان از سايت لزوماً قبل از اينكه آن ها سايت را ترك كنند اتفاق نمي افتد. با اين حال، شما از آن ها مي خواهيد كه با سايت شما تعامل برقرار كنند. از اين رو مي توان از نرخ پرش براي فهميدن اينكه كدام صفحه نيازمند توجه بيشتر است استفاده كرد. برآورده نمودن انتظارات بازديدكنندگان و تعامل برانگيزتر كردن صفحات، همه به ايجاد يك وبسايت عالي كمك خواهند كرد و همه ما ميدانيم كه يك سايت جذاب، رتبه بهتري به خود اختصاص خواهد داد.

    منبع : سو سايت 

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

درBounee Rate نرخ پرش در گوگل آناليتيكس چيست؟

 

راديو اينترنتي بهترين راديو

راديو اينترنتي، همانند راديو معمولي مي باشد با اين تفاوت كه از طريق اينترنت انتشار مي يابد. با توجه به پيشرفت جوامع در استفاده از اينترنت ، راديو اينترنتي راه حل بسيار مناسبي براي انتشار قوي تر اطلاعات به صورت سمعي مي باشد. راديو اينترنتي بخشي از امكانات شبكه جهاني است كه روزانه تعداد بسياري از مشتركين در سراسر دنيا از آن استفاده مي كنند و مي تواند جايگزين مناسبي براي سيستم عادي آن باشد. در پاسخ به اين نياز راديو اينترنتي فالوده تاسيس شده است .

اگه دوست دارين در طول 24 ساعت كلي موزيك و ترانه بشنويد و برنامه هاي جذاب گوش كنيد راديو فالوده رو كليك كنيد .
راديو فالوده همدم تنهايي شما
www.radiofaloode.com

 

ويژگي هاي يك فلاش تانك استاندارد

تفاوت فلاش تانك خوب و فلاش تانك بد

فلاش تانك چيست

   imenabco.com

فلاش تانك يا ( همان سيفون ) تجهيزاتي  است كه در سرويس هاي بهداشتي ايراني و فرنگي مورد استفاده قرار ميگيرد .تا به حالا براي شما هم پيش آمده است كه از بوي بد سرويس بهداشتي حس ناخوشايندي به شما دست بدهد؟ يا بعد از استفاده از سرويس بهداشتي مجبور باشيد چندين بار دكمه فلاش تانك را بزنيد تا آب به راحتي پايين برود ؟ فلاش تانك هايي كه دراكثر منازل استفاده مي شود معمولي و از يك برند نا معتبر هستند.

4sgu_b1.jpg

جنس آن ها اعم از :  ديواره و تنه فلاش تانك ، لوله هاي فلاش تانك  ديواري و ....همگي اين مسائل باعث نارضايتي و به وجود اوردن هزينه اي مازاد براي شما مي شود. گاهي اوقات فشار آب و حجم آب ذخيره شده در فلاش تانك ها كم بوده و آب بافشار كمتري خارج مي شود. بنابراين شما مجبور به استفاده مجدد از فلاش تانك مي شويد .

زمان پر شدن مخزن اين فلاش تانك ها قطعا شما را كلافه مي كند. زرد شدن تدريجي و زود هنگام بدنه فلاش تانك چهره بقيه تجهيزات لوكس شما را بد جلوه مي دهد و محيط سرويس بهداشتي شما آلوده بنظر مي رسد. به دليل جنس هاي نا مرغوب براي ساخت اين فلاش تانك ها ، كدر و زرد شدن ديواره مخزن ،  شل شدن لوله فلاش تانك هاي ديواري ، كنده شدن دسته فلاش تانك هاي ديواري ، خراب شدن دكمه فلاش تانك هاي فرنگي و بي دقتي و بي اهميتي ما در خريد اين تجهيزات  هزينه هاي جانبي را براي ما دربر دارد.يادمان باشد ما امروز براي شما در اين مقاله نكاتي را ياد آور مي شويم كه شما را در خريد يك فلاش تانك خوب راهنمايي مي كند . مشكلات رايج در استفاده از سيفون هاي توالت فرنگي :

فلاش تانك هاي نا معتبر :

هر جنسي كه واردمنزلتان مي شود بايد داراي علامت استاندارد باشد ، خصوصا در وسيله هاي برقي و تجهيزات مورد استفاده ودائم در تمامي خانه ها با وجود هزينه هاي گزاف براي خريد لوازم بهداشتي نميتوان ازلوازم غير استاندارداستفاده كرد زيرا اولا كمكي به سود جويان ( مافياي بازار ) مي شود ودوما هزينه هاي زيادي را بعد از مدتي استفاده براي مادربر دارد.

ويژگي هاي يك فلاش تانك استاندارد:

فروشگاه مورد نظر كه از آن خريد را انجام مي دهيد بايد محصولات و برندهاي فروش آن از نام هاي تجاري معتبر و شناخته شده باشد .

اگر نمي دانيد در اين زمينه چه برندهايي فعاليت مي كنند ، مي توانيد از فروشنده دفترچه بهداشت آن را تقاضاكنيد . هنگام تحويل فلاش تانك ،  بسته بندي آن داراي برچسب هولوگرامي باشد.

از فروشنده دفترچه ضمانت نامه دريافت كنيد كه اگر زماني فلاش تانك خراب شد و يا نياز به تعمير داشت ، بتوانيد به راحتي از ضمانتنامه آن استفاده كنيد.

يكي از مشكلات رايج فلاش تانك ها ، خرابي دكمه و يا اهرم فلاش تانك مي باشد گاهي در هنگام استفاده از فلاش تانك صداي خالي شدن منبع آب نمي آيد و بنظر چيز خاصي نيست ، اما همين يكي از بزرگترين نشانه هاي خرابي فلاش تانك مي باشد.

گاهي اوقات به روش هاي قديمي از آفتابه به جاي فلاش تانك استفاده مي كنيم . يادتان باشد به جاي  استفاده از آفتابه در سرويس بهداشتي بايد به بروز بودن و شهري بودن فاضلاب هايمان دقت كنيم ، بايد ياد آور بود كه به علت حجم زياد فاضلاب شهري ابزار هايي همچون آفتابه دستي براي از بين بردن و تخيله لوله گرفته توالت كاربردي و عقلاني نمي باشد.

بنا براين براي راحتي خودتان از دردسر هاي بزگتر از بوي نامطبوع سرويش بهداشتي از تجهيزات مناسب و با دوام و استاندارد استفاده كنيند. در صورت خرابي و استفاده نكردن از فلاش تانك به مرور زمان لوله چاه فاضلاب ما دچار گرفتگي وبرگشت فضولات به كاسه توالت مي شود.

4sgu_b1.jpg

استفاده از فلاشتانك نا مناسب و غير استاندارد مي تواند شمارا با مشكلات ذكر شده در اين مقاله رو به روكند

  1. بنا براين استفاده از فلاش تانك هايي كه :
  2. ضمانت طولاني مدت داشته باشند
  3. نام تجاري آن ثبت شده و داراي پشتيباني محصولات باشد
  4. جنس محصولاتش مرغوب و با كيفيت باشد
  5. توليدداخلي و سازگاري با محيط شهري و فاضلابي كشور را داشته باشد

از اين رو شركت ايمن آب بزرگترين توليدكننده ايراني با ساخت فلاش تانك هاي استاندارد و مناسب توانسته در اين راه به هموطنان عزيز كمك شاياني كند .

مجموعه توليدي ايمن آب در اصفهان از سال 1372 توليد محصولات بهداشتي ساختماني را با عرضه جا مايع زرفام آغاز نمود و در ادامه محصولات جا مايع ، جا دستمال كاغذي ،  چهارپايه حمام ، سطل زباله پدالي، برس و فلاش تانك را با برندهاي زرفام، آبسو و ايمن آب ارائه نموده است.

 

 

 

موسيقي متن فيلم روسيني روسيني

موسيقي متن فيلم روسيني روسيني - تابناك

  • موسيقي متن فيلم روسيني روسيني - تابناك
    فيلم سينمايي «روسيني روسيني / !Rossini! Rossini» به كارگرداني ماريو مونيچلي بر اساس فيلمنامه‌اي از ماريو مونيچلي، سوزو چكي داميكو، نيكلا بدالوكو محصول سال 1991 ايتاليا است. داستان فيلم در پاريس حوالي سال 1868 مي‌گذرد. درباره زندگي جواكينو روسيني آهنگساز مشهور ايتاليايي و وقايع آن دوران است. موسيقي متن اين فيلم از آثار جواكينو روسيني، جوواني باتيستا پرگولزي و فرديناندو پائر است كه قطعه‌اي از آن را بر روي تصاويري از اين فيلم مي‌بينيد و مي‌شنويد.

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

موسيقي متن فيلم روسيني روسيني

 

برندگان جايزه ادبي پوليتزر بخش هفتم

برندگان جايزه ادبي پوليتزر بخش هفتم

از ابتدا تا امروز

دلبند | توني موريسون | مترجم: شيرين‌دخت دقيقيان | انتشارات روشنگران

رمان دلبند، شاهكار بي‌چون‌و‌‌چراي موريسون است كه با ظرافتي خاص، همه‌ي ويژگي‌هاي قلم اين نويسنده را دربردارد: نثر زيبا، اتفاقات شگفت‌انگيز، شخصيت‌هاي به يادماندني و تنش‌هاي نژادي. اين رمان مسحوركننده كه تمركز خود را معطوف به پرتگاه و جهنم زندگي بردگان كرده است، تاريخ را به داستاني به استواري افسانه هاي كهن، و به دل نشيني يك لالايي تبديل مي كند.

نفس عميق | آن تايلر | مترجم: امين حسينيون| نشر ثالث

نفس عميق زندگي ماست. قهرمان‌هاي داستان مگي و آيرا هستند، زوجي ميانسال و كمي خوشبخت، كمي بدبخت، پر از مشكل و دردسر و دعوا. اما در طول داستان دوباره عشق را كشف مي‌كنند و اين كشف عشق در زندگي روزمره و در ميان خاطرات و مشكلات باعث مي‌شود در پايان رمان احساس بهتري داشته باشيم.

اما نفس عميق اصلا درگير بازي‌هاي احساساتي و اميدبخشي‌هاي بيهوده نيست، در پايان نفس عميق عشق بر نفرت غلبه نمي‌كند، شخصيت‌ها دچار تحولات ساده لوحانه نمي‌شوند و آنچه ادامه مي‌يابد زندگي است و اراده‌ي معطوف به بهتر شدن. مگي مادري است كه نمي‌پذيرد كاري از دستش ساخته نيست و در هر شرايطي براي بهتر شدن زندگي اطرافيانش تلاش مي‌كند. اشتباه مي‌كند و افكارش گاهي خواننده را به خنده مي‌اندازد ، ولي تسليم نمي‌شود.

يادداشت‌هاي كشتيراني | آني پرولكس | مترجم: مرضيه خسروي | انتشارات نگاه

 

پرولكس در اين اثر قهرمانش را امروزي و ساده‌لوح برگزيده كه در فراز و فرود زندگي ساده‌اش همسرش را از دست مي‌دهد، تا آستانه‌ي فروپاشي‌اش مي‌رود، بعد به لطف عمه‌اش به شهر زادگاهش برمي‌گردد و در آنجا زندگي نويي را با رابطه‌اي عاطفي وجدي آغاز مي‌كند.

خريد كتاب از فروشگاه آنلاين كتاب كاواك

 

دانلود سريال موچين را با لينك مستقيم از كافه فيلم

يكي از سرگرمي هاي ايرانيان تماشاي فيلم و سريال ايراني است. چند سالي است كه بخش شبكه خانگي فعال شده است و فيلم ها و سريال هاي متنوعي را توليد مي كند كه با همراهي و استقبال خوب مردم رو به رو شده است. در اين بين سايت هاي دانلود فيلم و سريال نقش ويژه اي براي اطلاع رساني و فروش اين فيلم ها و سريال ها براي كاربران ايفا مي كنند. يكي از بهترين سايت هاي دانلود فيلم و دانلود سريال ايراني سايت كافه فيلم مي باشد.اين سايت با انتشار جديد ترين اخبار از فيلم ها و سريال ها و همچنين نقد هاي عالي در مورد جديدترين فيلم ها كمك زيادي به كاربران براي انتخاب فيلم متناسب با سليقه خود جهت دانلود فيلم و سريال مي كند.

سايت cafefilm  به محض اينكه فيلم جديدي وارد عرضه نمايش خانگي شد آن را برراي كاربران عزيز جهت دانلود قرار مي دهد.

از جديد ترين فيلم ها و سريال هايي كه وارد عرضه نمايش خانگي شده مي توان به فيلم هاي زير اشاره كرد.

دانلود سريال موچين

سريال موچين به كارگرداني حسن تبريزي و تهيه كنندگي ميثم آهنگري در ژانري كمدي در سايت كافه فيلم هم اكنون قابل دانلود مي باشد. 22 آذر سال 98 توليد ان استارت خورد.

l3cg_h4.jpg

 

از بازيگران معرف اين سريال جذاب علي صادقي، حميد لولايي، مرجانه گلچين، شهره لرستاني، زهرا جهرمي، امير نوري مي باشند. اين بازيگران خاطرات سريال هاي جذاب ماه رمضان هر سال را براي ما زنده مي كنند و مشخص است كه اين سريال يكي از ديدني ترين سريال هاي جديد مي باشد.

هم اكنون مي توانيد سريال موچين را با لينك مستقيم از كافه فيلم دانلود كنيد.

https://cafefilms.ir/series/tweezers-series

 

 

مزاياي تحصيل در اسپانيا و فنلاند

مزاياي تحصيل در اسپانيا و فنلاند

در اين روزها حسابي بازار مهاجرت تحصيلي داغ است و افراد بسياري براي تحصيل در خارج از كشور اقدام به دريافت ويزا و پذيرش دانشگاهي مي كنند.

در واقع تحصيل در كشوري زيبا با دانشگاه هايي معتبر به خواست بسياري از افراد تبديل شده است، به خصوص تحصيل در كشورهاي اروپايي كه از نظر علمي شرايط ايده آلي دارند، طرفداران بسياري پيدا كرده تا جايي كه برخي از افراد براي مهاجرت تحصيلي و تحصيل در كشورهايي چون فنلاند و اسپانيا هزينه و زمان بسياري صرف مي كنند. اما علت اين ميزان از تلاش جهت تحصيل در فنلاند و تحصيل در اسپانيا چيست؟

بايد بگوييم اين كشورها براي دانشجويان شرايط ويژه اي دارند كه سبب شده افراد بسياري به سوي آنها راهي شوند و مسير تحصيلي خود را ادامه دهند. در اين گزارش مي خواهيم در خصوص شرايط تحصيلي در اين دو كشور برايتان بگوييم. با ما در ادامه اين گزارش همراه باشيد.

تحصيل در فنلاند

تحصيل در مقطع كارشناسي در كشور فنلاند 3 ساله است كه در برخي موارد با توجه به نوع دانشگاه و شرايط رشته، تغيير مي كند. همچنين دانشجويان دوره كارشناسي ارشد نيز 2 سال براي دوره تحصيل خود زمان دارند. هر چند بايد بگوييم مقطع كارشناسي ارشد با توجه به پيوسته يا ناپيوسته بودن، زمان گوناگوني دارد اما عموما همان دو سال زمان مي برد.

از سويي ديگر دانشحويان دكتري نيز دو سال خود را بابت گذراندن واحدهاي درسي و همچنين تدوين پايان نامه طي مي كنند تا در نهايت بتوانند مدرك دكتري خود را دريافت نمايند.

هزينه تحصيل در فنلاند

جالب است بدانيد تا پيش از سال 2015 تحصيل در تمامي رشته ها در كليه دانشگاه هاي فنلاند به صورت كاملا رايگان بود اما از اوايل سال 2016 برخي از دانشگاه ها شهريه دريافت مي كنند.

البته بايد تاكيد كنيم كه موارد گفته شده در خصوص هزينه تحصيل در فنلاند، تنها در مقاطع كارشناسي و كارشناسي ارشد است و تحصيل در مقطع دكتري كشور فنلاند همچون گذشته رايگان است و دانشجويان مي توانند بدون پرداخت شهريه در معتبرترين دانشگاه هاي دنيا به تحصيل بپردازند.

جهت دريافت اطلاعات بيشتر در خصوص تحصيل در فنلاند، مي توانيد از موسسه دانش گستر كوه نور كمك بگيريد و ضمن دريافت مشاوره از كارشناسان مجرب، روند دريافت ويزاي تحصيلي خود را به راحتي طي نماييد.

مدارك مورد نياز جهت دريافت ويزاي تحصيلي فنلاند

جهت دريافت ويزاي كشور فنلاند، بايد مدارك زير را تهيه نماييد:

  • ارائه مدرك پذيرش از دانشگاه فنلاند به همراه دو نسخه كپي
  • ارائه مدرك زبان معتبر به همراه دو نسخه كپي
  • ارائه اصل پاسپورت به همراه دو نسخه كپي
  • ارائه اصل شناسنامه به همراه دو نسخه كپي
  • ارائه مدرك تمكن مالي به مبلغ حداقل 10 هزار يورو به همراه دو نسخه كپي
  • ارائه عكس پاسپورتي رنگي
  • ارائه مدارك تحصيلي
  • ارائه گواهي بيمه به مدت يك سال و اعتبار 30 هزار يورو
  • ارائه رزومه علمي

بورسيه هاي تحصيلي فنلاند

يكي از مهمترين دلايلي كه افراد بسياري به سوي تحصيل در فنلاند جذب مي شوند اين است كه اين كشور بورسيه هاي تحصيلي متنوعي ارائه مي كند كه مي تواند هزينه تحصيل آنها را به صفر برساند و سبب شود حتي هزينه زندگي در فنلاند نيز توسط دولت اين كشور تامين گردد.

در صورتي كه مي خواهيد اطلاعات بيشتري در خصوص بورسيه هاي تحصيلي فنلاند به دست آوريد، بهتر است به موسسه دانش گستر كوه نور مراجعه كرده و اطلاعات تكميلي را از آنها دريافت نماييد.

تحصيل در اسپانيا

تحصيل در اسپانيا نيز طرفداران بسياري دارد و علت آن نيز هزينه هاي بسيار اندك، اعتبار دانشگاه هاي اسپانيا و ارزش مدركي است كه اين دانشگاه ها ارائه مي كنند. در واقع افراد با ارائه مدرك دانشگاه هاي اسپانيا مي توانند در سراسر اروپا كار پيدا كرده و درآمد داشته باشند. 

جالب است بدانيد رتبه تمامي دانشگاه هاي اسپانيا زير 400 است و همگي آن ها  داراي سيستم آموزشي مدرن و امكانات منحصر به فرد هستند كه سبب تمايل دانشجويان به تحصيل در اين دانشگاه ها شده است.

براي ادامه مطلب به لينك زير مراجعه كنيد:

https://www.kojaro.com/2019/11/10/178913/education-spain-finland/

 

 

 

چاپ افست و جزييات مكانيزم اين نوع چاپ

چاپ افست و جزييات مكانيزم اين نوع چاپ

چاپ افست

كاربردهاي چاپ افست

     از چاپ افست امروز بطور گسترده براي چاپ انواع :

  • كتاب، سررسيد اختصاصي ، كاتالوگ
  • بروشور ، پوستر ، سربرگ
  • كارت ويزيت ، تراكت ، ست اداري
  • پاكت نامه و در كل هرچيزي كه نياز اين را دارد بر روي كاغذ با تيراژ بالا كه معمولا بيش از ???? عدد يا بيشتر و با كيفيت بالا چاپ شود مورد استفاده قرار مي گيرد.

دستگاه هاي چاپ افست

       دستگاه هاي چاپ افست بسته به مدل و يا همان نوع شركت سازنده، سايز چاپ و تعداد رنگ بكار رفته كه به اصطلاح برج هاي رنگ گفته مي شود تقسيم بندي مي شوند كه بطور مختصر به شرح  بعضي از آنها مي پردازيم.

  • براساس سايز چاپ

      ابعاد دستگاه ها نيز بر اين اساس سايز چاپ متفاوت مي باشند. دستگاه هايي كه براي چاپ افست بكار مي رود، خروجي هايي با سايزهاي ?*?? سانتيمتر تا ???*?? و يا حتي در موارد محدودي تا سايز ??? *??? مورد استفاده قرار مي گيرد. همچنين اين نكته بسيار حائز اهميت است كه به علت وجود دستگاههاي با ابعاد مختلف بايد دقيقا محاسبه شود كه كار چاپي ما با كدام يك از اين دستگاه ها به صرفه تر مي باشد چرا كه هرچه تيراژ چاپ بالاتر ، از نظر اقتصادي به صرفه تر مي باشد.

     به عنوان مثال كاري كه با ابعاد ??×?? و تيراژ ?????  باشد را مي توانيم هم با دستگاه ?? ×?? به صورت دو دور و هم با دستگاه ???×?? بصورت يك دور چاپ كنيم. كه چاپ با دستگاه ???×?? بسيار به صرفه تر مي باشد. البته بايد هزينه زينك و فيلم نيز در نظر گرفته شود.

  • بر اساس تعداد رنگ دستگاه

      دستگاه ها معمولا بصورت تك رنگ، دوررنگ ، چهاررنگ ، پنج رنگ ، شش رنگ ، هشت رنگ و … كه شركتهاي سازنده براساس نياز شما مي تواند تعداد رنگهاي آنها را نيز بيشتر بكند.

      در چاپ افست هر رنگ به بطور جدا گانه بر روي كاغذ چاپ مي شود و در نهايت عمل تركيب رنگ بر روي كاغذ صورت مي گيرد. برخي از دستگاه هاي چاپ افست داراي يك ستون (برج) رنگ هستند. يعني در هر بار مكش كاغذ فقط مي توانند يك رنگ را روي كاغذ چاپ كنند. اما بطور كلي براي چاپ كارهاي تمام رنگي از ماشين هاي چاپ چهار رنگ اصلي مورد استفاده قرار مي گيرد. يعني به اصطلاح داراي چهار برج رنگي مي باشد؛ كه مي تواند طيف وسيعي از رنگ ها را بر روي كاغذ چاپ كند. كه هر برج رنگ توانايي چاپ يك رنگ از چهار رنگ اصلي را داراست

CMYK  چيست ؟

      به اين چهار رنگ به اصطلاح CMYK گفته مي شود. اين حروف اختصار نام چهار رنگ اصلي به زبان آلماني است، كه با استفاده از اين چهار رنگ همه رنگ ها ساخته مي شوند كه اين رنگ ها شامل چهار رنگ فيروزه اي يا سايان (Cyan)ارغواني يا مجنتا (Magenta) رنگ زرد يا يلو (Yellow) و رنگ سياه يا كليد(Black or key)  مي باشد.

      در چاپ افست ما مي توانيم از يك برج رنگي دستگاه، ?? طيف رنگي مختلف چاپ كنيم. در ماشينهاي چاپ افست براي هر رنگ يك ستون چاپ كه متشكل از سيلندر بستن زينك و غلطك هاي رنگ مي باشد.

 ادامه مطلب : چاپ افست

مشاوره ، سفارش آنلاين چاپ و استعلام قيمت با مشاوران ما

پيشنهاد مي كنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر در  زمينه هاي مختلف چاپ از مقالات ديگر  و ويدئو هاي سايت بازديد كنيد و براي دريافت مشاوره  با ما در تماس باشيد.      ( شماره هاي تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

براي مشاهده سايت و سفارش آنلاين روي لينك هاي زير كليك كنيد :